Trakyali [https://mutluresim.com/images/2025/08/23/Xbk2EB.jpg] 24+4 haftalık hamileyim. 75 gram ogtt ile açlık kan şekerim 90 mg/dL çıktı 60-75 dk 181mg/dL 120 dk 146 mg/dL çıktı. Benim gibi olup diyete başlayan ya da ilerisinde insülin başlayan var mı?
Sinem21 Trakyali sınır da çıkmış diyetle çok rahat kontrol altına alınır stres yapmayın beslenmenizi düzeltin toparlayacaktır inşallah 🤍
Deletedmom_297 Trakyali açlığınız iyi ama malesef 180 çok fazla 2 saat bile sınır üstü gebelik şekeri tanısı alırsınız malesef ama diyetle düzelir bu değerler
Trakyali Sinem21 inşallah sınırda diyen doktorda var , 1 yüksek bile çıksa şeker hastasısın farketmez diyen doktor var 🫤