tkrk benimki tup bebek ondan cok yuksek doz aldik illa basta zaten, 6. Haftada kalp atisi vs herseyi gorunce yavas yavas dusurduk dusurunce ucuncu gun kanamam oldu ama kan sulandirici da biz cok kullaniyoduk ondan oldu kesince hicbi sorun yasamadim fakat yinede fitilin bi zarari yok benim doktorum idrar yolu enfeksiyonu olup agri sizi cektigimde de sanciya gitmesin is kullan dogal hormon bu hicbi zarari yok diyo zaten, birde kanamam olunca ben kalcadan igne ondan oncesi gobekten, ayni zamanda fitil ekstra kullaniyodum tup bebek diye