Anneler selam,
Normalde doktor bey 11.haftada yani bu cumartesi değil sonraki cumartesi gel dedi. Ama ben dayanayıp yarına randevu aldım 10.haftada da gidicem hem ücretsiz kontrol hakkım yanmasın diye hemde bebeği özledim merak ediyorum bir yandan doktor neden geldin haftaya gelceksin gibi tavır tarz yapar mı emin olamadım özel doktor ama yinede endişeliyim gelin konuşalım sizde böyle misiniz 🥹 gününüzden önce gittiğiniz oldumu