Jrnfudjrjr Kaç keredir aynı postu atıyorum cevap yok umarım görüp cevap verirsiniz 23+5 sürekli ıslaklık hissediyorum başta idrar kaçırma sandım ama değil gibi suyum sızıyor olabilir mi erken haftalarda suyu sızan var mı nasıl bir tedavi uygulandı
sibell77 Jrnfudjrjr canım ben yaşamadım bilgim yok ama çok erken sanmıyorum tabi belli başına gelen vardır postun üstte dursun diye yorum yaptım
Cigulibinnaz Jrnfudjrjr bende öyle hissetmiştim ped taktılar hafif renk değişimi oldu iltihap var denildi fitil kullandım. İltihap olunca da öyle olabiliyorum. İç çamaşırım boydan boya ıslanıyordu ultrasonda vs suyu gayet iyi
Jrnfudjrjr prensesmoana 1 haftadır oluyor ıslaklık dün detaylı usg çektirdim ama doktordan o kadar memnun değildim ki hiçbirşey söylemedim doktor olduğuna da bin şahit ister tabi
Sinem21 Jrnfudjrjr benim vardı sızmam ama ben asla fark edememiştim bence bi gidin testi var yapıyorlar anlaşılır enfeksiyon vs de olabilir
Ruruu Jrnfudjrjr vajinal yolla yapiliyor. Doktor uzerine jel doktugu spekulum yardimiyla vajinanin icine bir cubukla akintiniza degdiriyor. Test 10 dakikada sonuc veriyor
Morrinah Jrnfudjrjr terliyor olabilirmisin ben de su sanıyordum da termiş yinede acile gidip bebeğin suyu iyi kelimesini duymak seni rahatlatacaktır acile git derim
Nihan87 Merhaba, bugün ben de bu şüpheyle amnisure testi verdim, 10 dakikada sonuç çıktı çok hafif sızıntı var, bebeğin suyu iyi olduğu için sorun yok dedi doktorum ama daha sık muayene olacağım.