Kvsr46kvsr benim çok stresli ve üzgün olduğum dönemde başladı bu hastalık ve ataklar halinde devam etti. İğne yaptırmadan asla geçmedi, günlerce devam ettiği oldu. Yüzümün şekli değişti, nefes darlığı, yutkunamama durumları oldu. En kötüsü boğaza gelmesiymiş zaten. Isırgan otu yapmıştım lapa haline getirip ılık bir şekilde ince tülbentte kabaran yerlere tempon yapmıştım. Kısa süreli rahatlama sağledı sadece. Böyle anlattım diye sakın stres olmayın herkeste aynı durum olacak değil.belki bundn sonra bir daha yaşamayabilirsiniz. Yediğiniz bir şey dokunmuş olabilir vs vs. Ben Bir yıldır ürtiker olmadım şükürler olsun .