Symbs taze gebesiniz rahminiz bebeginizle birlikte buyudugu icin agrilar sancilar siddetli olmadigi muddetce normal kabul ediliyor korkmayin bende de fitik vardi hala var ameliyat gubu bekliyorum hala gebeligin basindan sonuna perisan oldum cok yorulmamaya bakin yoksa cok agriniz oluyor hele son haftalarda pazara gidiyordum pazarda cok uzak da degil normalde pazar arabasini da pek ben tasimam genelde kardesimi annemi yada esimi gotururdum ona ragmen geldigimde yataga duserdim bel agrisindan biraz zorluyor hamilelikde fitik ama normal doguma falan engel degil ben dogurdum 18 gunluk olduk bile 😍🫠