Arzu25 canım öyle düşünme o hastada olmuşsa herkeste olacak diye bir şey yok o hastada ters giden bir durum vardır belki ona bakılırsa demet hanımın üstüne asla doktor tanımıyoruz herkes çok memnun onun hakkında da *lü benek doğurttu diyenler var.. öyle şeylere inanma içini ferah tur bugün tam da muhammet hocaya gidip cinsiyetini öğrendim bebeğimin ve çok çok memnun kaldım🥰