Jrnfudjrjr 23+5 son bir haftadır ıslaklık hissediyorum suyum mu sızıyor idrar kaçırma sandım başta ama değil gibi sizin başınıza geldi mi hiç erken haftalarda suyun gelmesi neler yapıldı durdurmak için pazartesi kontrolüm var anca o zaman baktırabilirim
seda_ay Jrnfudjrjr 16 haftadan beri sulu akıntı yaşıyorum uzaninca olmuyor ayakata veya otururken oluyor şuan 23+1 im kaç kere doktora gittim muayne oldum suyumu diye hicbisey çıkmadı en son kendim idrar testi istedim enfeksiyonum çıktı biraz ilaç kullanıyorum şuan eskiye göre bir tık daha iyi gibi ama gene oluyor yani
seda_ay Jrnfudjrjr eğer uzanırken olmuyorsa bence suyu değildir çünkü bana doktor öyle demişti az azda olsa sürekli sızar uzanırken bile diye
Dmlirmak Bende de buna benzer bişi oldu ilk defa tutamadım dedim heralde çişimi tutamadım bunu bende merak ediyorum