Mihrasina_ Kızlar ramazan sonuna denk gelecek inşAllah dogumum hatta belki bayrama şuan 8+3 olduk sizlerde durumlar ne :)
Ecrin_47 Mihrasina_ hahahha hiç sorma bnim 20 Mart diyor doğumum 20 Mart bayram 🤗🤗🤗şuan 10 haftalık olduk teyzesi 🙋🏼♀️
Kkkbbbrrraaa Bende 10 haftayım koku hassasiyeti bulantı öğürme beni mahfetti genel olarak bi gün iyiysem bi gün kötü geçiriyorum inşallah rahat atlatırız🌸
gonulaygan Kkkbbbrrraaa ben de aynı durumdayım fena bir bulantı , koku zaten çok kötü etkiliyor. Yemek yapamıyorum sadece uyuyorum saatlerce. Bir de insülin direncim yükseliyor.
smgnz Merhabalarrr benim de 11+1 sağlıkla gelsinler inşallah 🤍🙏🏻 hangi şehirlerdesiniz kızlar ben İstanbul belki denk geliriz bi yerlerde ☺️