Kızlar reglim 5 gün gecikti testte hemen Çift çizgi gördüm. Kan testim 75 sizce bu gecikmede bu değer normal mi kasım ayında kimyasal gebelik yaşamıştım. Bu arada 3 gündür regli ağrısı gibi ara ara ağrılarım oluyor. Tutunma olmasa böyle ağrılar olur mu.