Kızlar bir buçuk iki saattir bebek sol tarafta duruyor aynadan bakınca bile sol tarafın dışarıda olduğu belli donuk bir ağrı çekiyorum iki saattir nerdeyse harekette ediyor ama nedense o ağrı hala geçmedi yürüyemiyorum yatamiyorum oturamiyorum varmı böyle olan normal mi bu hastaneye gitmeli miyim yoksa?