efnanhiraa ağrılı kanamanız yoksa bekleyin biraz daha inşallah sağlıklı bir gebeliğinz olur kucağınıza alırsınız ,bende benzer durumu yaşadım kesenin içi boş gözüküyor dediler en son kürtajdan önce 6 haftalık olduğunu kalbinin atmadığını öğrendim sağlıksız olduğu için vücut atmaya çalışıyordu sanırım progestan kullanarak durdurmuş oldum ben, en son şiddetli bel ve kasık ağrılarım başlamıştı lekelenmelerimde hep devam etti 15 ağustosta kürtaj oldum . Devlette ilgilenmiyorlar baştan savma bakıyorlar birdahaki gebeliğimde ilk işim önce iyi bir özel hastahaneye gitmek olacak