anneadayi123123 Benim başından beri var, 24. haftamdayim hâlâ var bazen şişiyor bazen iniyor sertleşiyor falan
Cerentoprak Haftadan bildiriyorum, 5 haftalıktan beri göğüslerimin acısından yan bile yatamıyorum resmen 2 katı oldular 5. Haftadan itibaren. Yani hala devam ama alısıyorsun fazla düşünme boşver