gamzeata45 Merhabalar kızlar 6 haftalık gebeyim pıhtılaşma rahatsızlığım var ve kan sulandırıcı kullanıyorum benim gibi olan varmı
Demem gamzeata45 bende pıhtılaşma çıkmadı genetik tarama da ama, 2 düşük geçmişim olduğu için ecosprin 150 mg başladı Dr
Elfozr_0 gamzeata45 bende pıhtılaşma yüzünden 2 düşük yaşadım şuan gebeyim 11 haftalık her gün iğne kullanıyorum her gün aynı saatte kullanmaya özen gösteriyorum hayırlısıyla inşallah kucağımıza alırız 🙏
Aselyusra gamzeata45 benim bilinen bir sorunum yok ama corona geçmişim olduğu için iki gebelikte de ecoprin verdi doktor tedbiren
senem0987 Eşimin yengesi kullanıyor hamileliğinin başından beri şuan 28 haftalık oldu bile ama onun öncesinde pıhtılaşma yüzünden 4 aylıkken bi kaybı var bu çok şükür güzel ilerliyor sizde iğnelerinizi düzenli kullanın Allah’ın izniyle hiçbirşey olmaz
gamzeata45 visnelicheescake bende oksapar 4000 kullanıyorum göbekten mi atıyorsun ben göbekten atıyorum
Elfozr_0 gamzeata45 evet sadece göbekten yapıyorum bacak önermiyorlar koldan yapınca da şişiyor ve o tarafıma yatamıyorum havasını alıp göbeğime uyguluyorum morarma yapmıyor
Zhrcyl Bende enox 4000 iğne ve coraspin hap kullanıyorum göbek, bacak, kalça, kol neresi denk gelirse ordan vuruyoruz ama en acısız yer kalça kızlar morarıyor ama en azından gözükmüyor diyorum😂
lotusflowers Zhrcyl canım o iğne kalçadan asla vurulmaz. Doktorun uyarmadımı. Sadece göbek baldır koldan yapılır hatta kol ve bacak önerilmez bile göbek olması lazım ama her gün yapınca delik deşik olduğu için dinlenmesi açısından bazen kol ve bacaktan yapılıyo
Zhrcyl lotusflowers inanmıyorum şuan kendime günlerdir kalçadan vuruyordum çıldırıcam nasıl böyle bir hata yaptım bilmiyorum beni uyardığınız için çok teşekkür ederim doktırum her yerden yapabilirsin dedi😭
[silindi] lotusflowers Zhrcyl Moz Kızlar kalçadan yapmak yanlış bir uygulama değil sadece kalçanın neresine yaptığınız önemli. İlaç subkutan yani deri altına uygulanıyor ve aşağıdaki fotoğrafta turuncu renkli bölgeler deri altı enjeksiyonunun yapılabileceği yerleri gösteriyor. Yanlış uygulama yapmadınız endişelenmeyin kalçanın üst kısmı subkutan bölgedir yapılabilir(fotoğrafta turuncu ile gösterilen bölgeler)
lee_ann gamzeata45 benimde 5 düşüğüm oldu ve kan pıhtılaşması göründü hem coraspirin hem Oksapar önerdiler ve şimdi tekrar hamileyim yeni doktorum kullanmama izin vermedi dedi her düşğkten sonra doktorlar kan sulandırıcıya saldırıyorlar öyle birşey yok dedi bol su içsen yeter dedi ve suan 9 haftalık olduk ilk defa bu haftalara kadar gelebildim umarım bundan sonra sıkıntı çıkmaz her doktorun görüşü farklı ve ben diğer gebelikte kan sulandırdı kullandığımda kanama alanı hep yapıyordu o da etkiliyordu bebeği bunda da başlamıştım kanama alanı vardı kesenin etrafında doktorum hemen kes demişti kestim ve 2 hafta boyunca kullanmadım geçti çok şükür
gokceaytekin Bende enox iğne kullanıyorum. Coraspirin mide bulantısı yaptı. Doktorum sadece iğne ile devam edelim dedi. Protein S seviyem düşük çıktı. 1 kaybım var.