Kbra7777 Merhaba kızlar kan pıhtılaşma testi sonucum mTHFR A1298c heterezigot mutasyon mthfrc677t heterezigot mutasyon vardır şeklinde daha doktorla görüşmedim 9 haftalık bebek kaybım var heterezigot olup iğne kullanannız var mı acaba pai15g 4g 5g diye de bir şey yazıyor bilgisi olan var mı ?
Deletedmom525 Kbra7777 aynı benim sonuçlarım hamile kaldığında iğne vurulacaksın dedi dr pıhtılaşma var dedi bu değerlere bakarak.
Deletedmom344 Kbra7777 Ben de Şevket Yılmaz’da yaptırdım Bursa’da. Siz nerede yaptırdınız? 24’ünde tam bir ay oldu.
Kumru82 Kızlar merhaba yeni kürtaj oldum ve genetik bölümün testler yapıldı bir kaçı çıkmış bilgisi olanlar yorumlarsa çok sevinirim LUPUS ANTIKOAGÜLAN TARaması POZITIF La2 doğrulama testi 35,6 La1 tarama testi 49,7
Kbra7777 Deletedmom344 evet bende orda yaptırdım eşim dün gitti 4 gibi daha imza da idi acele etme bugun yarın çıkar
Kbra7777 Deletedmom344 sizin kadın doğumcunuz kim acaba bi türlü emin olamıyorum en son hayat hastanesi nazmiye hanıma gittim
Deletedmom344 Kbra7777 Ben görev nedeniyle Tunceli’deyim kuzum 15 tatilde ailemin yanına gitmiştim o yüzden orada yaptırdım. Orada herhangi bir kadın doğumcuya gitmedim.
Kbra7777 Geçmiş olsun inşallah bebişine kavuşursun Allahın izni ve hayırlısı ile ben sonucu gösteremedim doktorra henüz