betulbyrmm Kızlar 4+3 teyim karnımın sol alt tarafı bıçak gibi ağrı oluyo gidip geliyo sürekli sebebi nedir bu durumu yaşayan veya anlayan varmı
Busradoga betulbyrmm çook normal ilk öğrendiğimde bir süre regl ağrısı gibi ağrı yaşamıştım hatta göğüslerimin acısıda çok kötüydü korkma canım
tahamommy betulbyrmm benimde sağ kasığımda hep ağrı vardı hala daha ara ara oluyor, genelde rahim büyümesi ile alakalı