dilek190 Mide yanmasi ilk dogumumda 5 ay sonra olmustu arkadalar bunda daha 6 haftalıgım bastan beri mide yanmam var yasayan varmi cinsiyetle alakası varmı 😅
efnanhiraa dilek190 nornalxe reflum var diyabetten ötürü yeme düzenim değişti Su an nadir yanmalarim var baharat ve kızartma mayalı şeylerden uzak durmaya calis ben onları kesince baya rahatladim
Havin49_ dilek190 cinsiyete alakası olduğunu düşünmüyorum benim oğlumda Niğde yanmam ağrım çıktı bebeğim kendini 5 ay göstermedi herkes kız dedi erkek oldu şuan da aynı Niğde yanmadı ekşimesi var bu erkek olcak demek değil
katlav dilek190 11.hafta itibari ile mide yanması başladı 11+5 bugün. Doktor reni verdi 5 kutu geceleri kullanmam için
koala35 Öğrendiğim andan beri midem acayip yanıyor. Ne yesem sonrası alevler… 😔 midem bulanmıyor ama fena yanıyo. Oğlumda 5 aylıkken fln başlamıştı bu sefer baştan böyle başladı. Şu an 7+2 yim
srapv Benımde ilk gebelikte son aylarda olmuştu ama ikinciden altı haftalık oldum hemen başladı erik yemek çok rahatlattı ilkınde de erik çok iyi gelmişti başka hiçbirsey iyi gelmiyor