Çarşamba nst girmiştim herşey çok güzeldi,cuma günü hareket hissetmediğim için acile gittim kalbi durmuş dediler 😢 şok olduk,herşeyi iyiydi nedenide bilinmiyor fetal ölüm diyorlar. Otopsi istemedik,1. Hafta oldu ama çok zor hergün ağlıyorum tutamıyorum kendimi. Herşeyi hazırdı sadece kızım eksikti😢 meleğim melek oldu😢 İlk çocugumdu,aynı şeyleri yaşayan anneler varmı acımızı paylaşalım. Daha sonra hamile kalan varmı süreç nasıldı vs 😢😢