sengun Merhabalar. 9+3 haftalık hamileyim. Kimileri 9.haftada olduğumu söylüyor; kimileri ise artık 10.haftada sayıldığımı söylüyor. Doktorundan bu konuda detaylı bilgi alan var mı? Hangisi doğru?###
gizemgul_1 sengun 9 haftalık ama 10.haftandasın. Şöyle düşün yaş olarak da bitirdiğimiz yaşı söylüyoruz yani yaşadığımızı. 10. Haftanın içerisindesin ama tamamlamadın.
ikincibezelyeayak sengun Hafta içinde vs gibi söylemler oluyor ama bu böyle ifade edilmemeli. Resmiyette de takiptede 9+neyse onu söylemelisiniz . İçinde olmak dışnda olmak vs öyle terimler kafa karıştırıcı. Yenidoğan yoğun bakım hemşiresi olarak söylüyorum haftanız neyse + gününüz neyse o. Bazı hekimler çok nadir de olsa kullanıyor ama siz söylerken bu şekilde söyleyin.onlarda zaten hastayı bebeği tanıtırken içinde dışında aslında 10 demiyor kendı haftasını söylüyor söylemek zorunda.. Alınan raporlar , atıyorum hastaneye yattınız haftanız soruldu ondada , bebeğiniz yoğun bakıma alındı ondada , kısaca tek doğru var tıp dilinde 9+ kaç günse o sizin haftanız
sengun smgergn Rabbim sağlıkla, kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼 bütün hamilelere🥰