Çok kötüyüm gerçekten 1 haftadır maf oldum. 38+1 deyim. Çarşamba günü antibiyotik başladık Dr verdi gündü bir kere kullanıyorum. Ama daha etki etmedi . Parol alıyorum o da kesmiyor. Başına gelen varsa şu kesiyor diyen bekliyorum yorumları.
Karanfil ezip koyuyorum bi o hafifletti. Başka da denediğim hiç bir şey etki etmedi .