bsglll Kızlar çatlamanın 8. Gününde olan kimler var. Ya da o günlerde ne gibi belirtiler yaşadınız. Testte ne zaman öğrendiniz gebeliğinizi.
140524ba bsglll bende aynı gündeyim bekliyorum umutla bugün test yaptım negatif çıktı doktorum zaten çıkmaz daha dedi bekliyorum inşallah bu bekleyiş sevince dönüşşün tüm isteyip hakedenlerin
bsglll 140524ba hangi marka test yaptın canım. Bende bugün awox yaptım ama hamileyim diyebileceğim bir çizgi çıkmadı. Kuruma çizgisi vermiş gibi oldu
140524ba bsglll predictor ama benim yumurtlama üzerinden bugün 7 gün geçti bat ise yine 7 gün var heyecanla bekliyorum inşallah koyu çizgiye döner seninde Cnm🥰
bsglll 140524ba benim de 14 ünde çatlama oldu. Bugün 8. Gün. Yanma kasık ağrısı falan oluyor ama idrar yolu enfeksiyonu çok oluyor bende ondan dolayı da olabilir diye heveslenemiyorum
140524ba bsglll benim 15 pik oldu 16 çatlama diye tahmin ediyorum aslında bendede kasık ağrısı falan oldu göğüs hassasiyet hatta turşu bile aşerdi o derece ama psikolojik diye düşünüyorum artık ama rabbim isterse olur inşallah 🥰
bsglll 140524ba senin daha 6. Gün sanırım canım. Çok daha erken test için. 8. Günde yap en erken ki onda da çıkmayabilir. 10. Gün ideali sanırım
140524ba bsglll bugün adete tam bir haftam var Cnm işte bir gaza gelip yaptım sonra modum sıfıra düştü🥺sende aşerme varmı çevrem diyor şimdi aşerme olmaz falan oda bir modumu düşürdü tabi senin silik mi çıktı Cnm ne kadar sonra silik oldu
bsglll 140524ba aşerme falan yok bende şuan. Sadece göğüs hassasiyeti ve kasık ağrım oluyor ara sıra. Birde çok fazla akıntım var sürekli ıslaklık var. Yaptığım testlerde silik çizgi değildi kuruma çizgisi oluştu yani renk falan yoktu