Kızlar merhaba ♥️
Şu an 37+4’teyiz. Bu haftalarda olanlar nasılsıınız nasıl geçiyor? Bi de su gelmesi ve nişan dışında doğumun geldiğini nasıl anlarız? Sırt bel ağrısı var bi de sanırım. Dün nst’ye girdik sancı çıkmadı. Bu sıralar reflü beni aşırıı zorluyor 🥲 Bi de uyumak tabi ki resmen uyuyamıyorum