Tek başına lökosit olduğunda pek önemsenmiyor gebelikte olabilir diye, 36+6yım bende de birçok kez oldu. Hatta son verdiğim tahlilde orta düzeyde bakteri de çıktı ama idrar kültüründe üreme olmayınca antibiyotiğe falan gerek duyulmuyor. Bol bol su için, rahatsız olmuyorsanız sabahları limonlu su için☺️