minikelebek_
36+1 im dün kontrolde sancı vardı bende evde çokça hissediyordum zaten. Dr um açıklık baktı 3 cm açıklık çıktı. Aktif doğum sürecinde degılım suan pasif kısımdayım tam hazır degılmıs rahim ağzı , Muayene sonrası nişan geliyor hala 1 gündür .
Düzensiz sancılarım var
- Ci doğumum olacak çok durmaz gibi kafası çok aşağıda dedı. Bekliyoruz bakalım. 3 kg üstünde cktı ben çokta dursun istemiyorum 37 ye kadar gelir ıns sağlıkla tabi. Ciğer geliştirici olmuştum 33 de o yüzden rahatım kilosuda iyi olduğu için gelsin istiyorum yanı. Hayırlısı bakalım
36 da sancı durduran dr pek duymadım size şaşırdım , çok mu yüksekti direk geliyor muydu açıklık baktı mı neden müdahale etti sancıya. Prematüre sayılıyor ama geç prematüre , ilk doğumsa hele öyle hemende gelmez sancı durdurması garip geldi