Melooom0203 bacım neye bakıcaz tam olarak 😅 iyi hoş bütün belirtileri saymışsın tek yapman gereken test yapmak şuanda, ishal salgını var onun bi belirti olduğunu sanmıyorum ondan sebep olabilir, için rahat değilse bi test yap en azından stresten kurtulursun, beklemek daha stresli bence böyle. Doktorlar adetiniz 1 hafta 10 güm geçince yapın diyorlar ama imkansız beklemek bence