Evet arkadaşlar doğum tahmini 17 eylül olarak hesap edilirken benim kızım 17 temmuzda acil sezaryanla dünyaya geldi hayatımın herhalde bugüne kadar en büyük şokuydu bir kaç gün hastanede yattım (1 hafta) nst de sancılarım çıkıyordu doktorda eve gitmeme müsade etmedi ciğer geliştirici iğne, sancı ve kasılma önleyici iğneler, serumlar her şeyi denedi en son gün kendimi çok iyi hissediyordum o gün hatta eve gideceğimi düşünüyordum maalesef öyle olmadı doktorum o gün 4 saatte 1 nst bağlattı sancılarım çok fazla çıkmıyordu arada nadiren yükseliyordu diğer günlere göre daha iyi gibiydi (bana göre) saat 5i çoktan geçmişti doktorum hala hastaneden ayrılmamıştı beni kontrole geldi ve sabahtan beri nstmi beklediğini söyledi meğer bebeğimin kalp atışlarını beğenmemiş çok düzensiz (yavaşlamış) olduğunu acilen ameliyata alınmam gerektiğini söyledi bizde o sırada eşimle gayet normal şekilde oturmuş sarma, meyve vs şeyler yiyorduk doktorumuz bize böyle söyleyince hiç bir şey söyliyemedik önce tabiri caizse kal gelmişti dona kalmıştık sonra hemen toparlandık nasıl olucakki bebeğimiz daha 31 haftalık yaşarmı yaşarsa ne olur bu kadar ufakken doğması onda herhangi bir soruna yol açmazmı diye saniyede onlarca soru sordum neyseeeeee gereken cevapları verdi sağolsun açıklamasını yaptı beni acilen sezaryana aldılar belden aşşağımı uyuşturdular ve doğum sırasında fark edildiki bebeğim plesantadan ayrılmaya başlamış iyi ki de erken müdahele ile ameliyatla dünyaya getirmişim yavru kuşumu ve iyi ki doktorum ilgili davranarak o gün beni gözlemlemiş. Bebeğim 23 gün küvözde kaldı emme-yutma refleksi henüz gelişmediği için mideye hortum salınarak beslendi allaha hamd olsunki hiç bir sağlık sorunu olmadı 23- 24 gün sonra yavrumuzu yeni doğan yoğun bakımdan teslim aldık (emdiğinden emin oduktan sonra) hayatımda hiç bir şeyi bu kadar çok beklemedim rabbim daha beterinden korusun ama sabrettiğim en zor imtihandı şükürler olsunki şimdi sağlıklı sıhhatli yanımda miss kokusunu kokluyorum, sarılıyorum inşaallah bir daha ayrılmayalım hiç kimse ayrılmasın ne yavrusundan ne annesinden ne babasından ne sevdiğinden 🤲