Merheba, bir hafta önce farklı sebeplerden suni sancı ile doğum yaptım.Epidural yaptırdım acı çekmedim Sezeryan istemedim çünkü ne olursa olsun ameliyat sonuçta,sonrasını da düşünün ona göre karar verin.Hakkınızda hayırlısı olsun sağlıkla kavuşun inşallah