Arkadaşlar merhabaaaaa. Yarın gün alacağız inşallah. 37+0 olduk bugün. Eşimle birlikte oğlumuza hediyelik hazırladık. Çikolata kutusu aldım etiketi çok yaptırmıştım, kendim yapmaya karar verdim çikolata kutusunu, sukulent alacağım 20 adet. Bide etiket varken evde de malzeme varken 10 tane şişe alıp kolonya şişesi yaptım. Sizlerde baksanıza beğendiniz miiii???