Çatı muayenesi sonrası nişanı gelip sancıları başlayan oldumu ben iki gün önce 38+0 da çatı muayenesi oldum açılma 1cm di ve o andan itibaren sancılarım başladı akşam 12 de nişan geldi hastaneye gittim sabaha kadar nst takibi yapıldı sancılarım çıkıyodu sabah doktor muayene etti tekrar açılmamda ilerleme yoktu 1 cm di hâlâ doktor eve gönderdi ağrıların sıklaşınca dayanılmicak duruma gelince gel dedi ben o gün boyu sancı çektim ve sıklıpı artık dahada azalmıştı akşam 8 e geliyodu tekrar nişan gibi akıntım oldu ama daha fazlaydı ilkine göre öyle olunca fuş aldım tekrar hastaneye gittim ebe muayene etti açılma yine aynıydı nst bağladı 10 dk bile sürmedi nstde bağlı kalmam ağrın yok dedi ebe ve nst den çıkardı doktora attı o çektiği kadarını doktorda gitsin demiş o durumda eve gönderildim bugün 38 +2 ydim ağrılarım var ama sık değil bugün okadar ol adı ağrım ama aşağı doğru baskı çok var ve sık sık lavabo ihtiyacım oluyo oturunca sanki bebek çıkıcakmış gibi bi his oluyo karnım iyice aşağı doğru indi sanki aşağı doğru bastırıyolar öyle hissediyorum bebeğim hareketleri normale göre daha sakin benim gibi böyle bi durum yaşayan varmı acaba varsa süreciniz nasıl ilerledi ikinci gebeliğim ama ilki 17 haftalıkken kalbi durmuştu oyüzden bunda herşeyi ilk kez yaşıyorum ve ufacık bişeyde tedirgin oluyorum benim gibi olan varmı acaba varsa nasıl bi süreçten geçtiniz