annebebek16 Yaklaşık 24. Haftadan beri karnım sert kesiliyor birden yürüyemez duruma geliyorum yatsam da beklesem de saatlerce geçmiyor şu an 33. Haftadayım hala oluyor yani 10 haftadır yaşıyorum bunu. Doktor sorun olmadığını söylüyor ama yerimden bile kıpırdamıyorum sertlikten. Sizde de oluyor mu bunun sebebi nedir 10 haftadır aynı şey
minikmucizemm__ annebebek16 benimde ilk gebeliğim 26 haftaligim benimde aşırı sert bazen sertlikten canım aciyo sebebini bilmiyorum ama normal diyolar git gide sertlesecekmis
Melo2107 Bende 24 beri aynı çok uzun sürmüyor genelde karnımın bir tarafı sertleşir bebek toplaşmış gibi yani bence çok endişe etme bebis kastıriyordur
nsarikaya 34.haftadayım, 20. Haftalarda bende de sıklıkla oldu ve sertleşmeyle beraber adım atamaz açılmasını beklerdim. Gaz sıkışması, gaz sancısı olarak düşünüldü.
annebebek16 nsarikaya acaba benimki de mi öyle çünkü 2 3 aydır aynı şeyi yaşıyorum haftada 2 gün en az