Seyma123_ D vit ve ferritinim çok düşük. Hamile kalmamı ya da hamile kalırsam gebelik sürecimi etkiler mi sizce
ikinci-bahar25 Seyma123_ bende de çok düşüktü evet maalesef etkiliyor insanı halsizlik baş dönmesi yorgunluk yapıyor:( mümkün olduğunca ilaç kullanın en az 3 ay
ikinci-bahar25 Seyma123_ bende de çok düşüktü evet maalesef etkiliyor insanı halsizlik baş dönmesi yorgunluk yapıyor:( mümkün olduğunca ilaç kullanın en az 3 ay
Mucizemyoldaaa_ Seyma123_ benimde düşüktü vitamin takviyeleri de yeterli gelmedi damardan demir ilacı aldım 2 kez baya faydası oldu doktorunuz gerekli görürse böyle bir tedavi sizede uygular
Seyma123_ Mucizemyoldaaa_ bir kürtajım oldu kalp atışı negatifdi düşünüyorum acaba o yüzden mi bebek gelişmedi acaba diye