zulalakbalik eccojr benimde 26 temmuz idrar testim negatif çıktı ptesi yi beklicem eğer adet olmazsam kan vericem
eccojr zulalakbalik Bende aynıyım pazartesi diyor adet günüme ama bugün göğüslerim şişmeye ve ağrımaya başladı sanırım adet olacağım
Siyahbeyaz_ eccojr bu markalar yalancı pozitif çıkartıyor kuzum bildigin iki markadan çizgi kıpkırmızydi ama kanda sıfır di. En iyisi awox ve predictor early. Sipariş verdim bu gelirse awox yapicam.
Cansu4401 eccojr benimde böyle çıktı dün test yapmıştım bugün kan verdim daha sonucu almadım hayır’lısı olsun inşallah canım