eccojr Kızlar 3 kere erken gebelik testi yaptım silik çıktı kan verdim negatif neden idrar testleri böyle
Elif_99 eccojr geç döllenme olabilir benimde aynı şekil testler pozitif KAN negatifti sonrasınsa pozitif çıktı
eccojr adatuna Kan sonucu negatif peki böyle olup pozitif olma ihtimali oluyor mu adetim daha geçmedi
HumaBetul342 eccojr Her zaman gebelik ilk olarak kanda çıkar sonra idrarda gözükür Kan negatife biraz daha bekleyin eğer hamile olma ihtimalinin olduğunu düşünüyorsanız
eccojr Dmlirmak Pcos var bende adetimi pazartesi gösteriyor 1-2 gün bekleyip tekrar yapmalı mıyım yoksa kan sonucu doğru mudur
Dmlirmak eccojr beklemende fayda var bende de böyle oldu çünkü hemen çıkmadı kanda inşallah nasipse olur sende de
eccojr Elif_99 Elif_99 Doktora sordum testleri gösterdim bunlar negatif dedi üzüldüm. Kanımda negatif sonuçta ama nedense çok hamileyim diye düşünmüştüm. Bir de mantar enfeksiyonum var böyle açık pembe kahve gibi geliyor peçeteye bunu anlamıyorum