Ftmn123- Benim bir arkadaşımın ilk evliliğinde 7 ay evli kalmış fakat hiç kanaması olmamış daha sonra 3. 5 yıl sonra yeniden evlenmiş adeti 4 Ağustos da başlamış 12 Ağustos da bitmiş.Yani 13 de akşam ilişki olmuş ve o ilk gecede kanama olmuş kızlar sizce neden?Oda merak ediyorda.
2kizannesi30 Ftmn123- ay tam bilmiyorum uzun süre ilişki olmayınca da geliyor mus yengemler konuşunca öğrenmiş tm,😂
sananegerekvar Ftmn123- kızlık zarı gibi bişey diyisaniz o sacmalik uzmanlarda diyie eğer öyle bir zar tamamen kapatıyor olsaydı regl olamazdık. Benim knma olmadı ilk gün üçüncü gündü galiba ama ilkimdi eşim ki zaten rahim şeklim farklı ve çok esnek yapım var
Serap09 Ftmn123- bu şekilde bisey bizim memlekette vardı bir kız ilk evlendiği kişi ile ilişki yaşamış ama asla kan gelmemiş sonra bi şekilde ondan ayrılıp ikinci evlilik yapıp diğerinde kan geliyor tam iliski olmamış demislerdi duyulmuştu
Ftmn123- Gencbirannis adet bittikten sonra 3. Gün ilişki olmuş ve çocuk ilişkiye girmeyi bilmiyormuşki kan gelmemiş bence.
Catperson Forumdakilerin yatak odası bitti, üye olmayan arkadaşlarım yatak odasını tartışalım biraz da bir de yazmış ki çocuk ilişkiye girmeyi bilmiyormuş😂😂😂 Allah akıl fikir versin herkese.
1aleynax Ftmn123- adetle alakalı olduğunu düşünmüyorum ama adetten sonra genelde kahverengi şekilde gelir kan bunda silinti şeklinde mi gelmiş çok mu
Ftmn123- 1aleynax iç çamaşırınada damla şeklinde değmiş yarım saat sonra kesilmiş bir iki damla canım ya
1aleynax Ftmn123- yok ya sanmıyorum zar o zaman bozuldu bence benim de bir tanıdık 7 ay sonra kan geldi demişti ilk anda bozulmamıştır belki esnektir sonra kan gelmiştir adet atığı kahverengi olur çünkü ondan önce de kan oluyorsa bilemem o zaman adet olabilir
1aleynax sananegerekvar sonra da kanıyor benim bildiğim çünkü arkadaşımın 7 ay sonra kanamış kızlık zarı diye bişey yok diyolar ama toplum işte
sananegerekvar 1aleynax toplum batsın namuslu kızlarımızı lekeliyorlar sırf kan yok diye mesela benim ki doğumda gitmişti ebe sasirmisti görünce djdj