kader6034 biz 2. Çocuğu zaten düşünüyorduk hatta ben anlaşmaları açısından araları 5-6 yaş vs olsun istemiyordum zaten hep bu civarlar istiyordum tabiki zor olacak kolay olacağını düşünmüyorum ama o da geçeçek ve büyüyüp koca insan olacaklar hatırlamıcaz bile çoğu şeyi o yüzden elimden geldiğince pozitif olmaya çalışıyorum zamanı gelince yeterince delirmelik zamanlar olacak zaten şimdiden karamsarlık yapmaya gerek yok diye düşünüyorum akışına bırakıcam ben sağlıklı olsunlar en önemlisi o 🥰