Sibel-eda benim 5. 6. 7. 8. Haftalarda , haftada bir kez olmak üzere kanamam oldu, doktor bunun normal olduğunu söyledi, ilk haftalarda bu kanamalar normal dedi, sonra bi daha hiç olmadı, ultrasonla bakıyor kese etrafında kanama yoksa sıkıntı yok diyor, progestan felanda vermedi. Şimdi 16+1 deyim