semap_13 orda gebe okuluna gidiyorum fakat orda doğum yapmayı düşünmüyorum. Odaları tek kişilik oda da sadece bir tane kadın refakatçi kalıyor eşiniz sadece ziyaretçi saatinde 10-15 dk kalıyor ve çıkartılıyor.
Doğum başladığında acile gidiyorsunuz eğer odalarda boşluk varsa direkt odaya alınıyorsunuz boşluk yoksa acilde açılmanız olana kadar bekletiyorsunuz sonra doğum için odaya geçiyorsunuz, uzman doktorlar değil o anda kim boştaysa ebe ya da asistan doktor doğum yaptırıyor bu şekilde bilgi verildi bize de. Ama imkanınız varsa orda yapmanızı önermem doktorlar ilgisiz cihazlar kalitesiz