Senayerva canım bendede vardı 4 haftalıkken doktor dedi ama ilaç vermedi kasıkta ağrı yapar o zamanda parol iç dedi hiç ilgilenmedi sonra başka doktora gittim oda dedi kist var progestan verdi oda tedavi amaçlı sonra kontrole gittim bebeğimin kalbi durmuş ve kistte küçülmüştü