Kızlar 29+5 bebistw gelişim geriliği şüphesi ile devlette riskli gebeliğe yönlendirme yaptılar bugün özel peritonolağa gittim bebişim haftasına göre kısa yaklaşık 30 cm ve 935 gr ama onun dışında bir problem yok dedi kan akışı vs plasenta su vs iyi dedi organlarida iyi ben 1 50 eşim 170 boyundan genetik olabilir dedi ama korkuyorum doğuma 2 .5 ay var nasıl kilo alacak bilmiyorum devlette daha iyi araştıracaklar sali günü galiba ama bu durumu yaşayıp saglikli bebisi olan varmi😪