Kızlar benim ilk gebeliğim oldukça heyecanlıyım 🤗 ben bugün 4+6 yım. Beta vermeye gittiğimde folik asit kullanmamı söyledi doktor evde quavit omega vardı onu kullanıyorum şu an. Pazartesi Bağcılar medipole gideceğim keseyi görmeye. Siz neler napıyorsunuz nasıl besleniyorsunuz hastaneye gittiniz mi gelin konuşalım 😇