Bsyzc o zamanki doktorum şu an o hastanede değil medara geçti. Doktorluk hiçbir problem yaşamadım zaten ama anestezi uzmanından başhemşiresine kadar hepsinden dilim yandı. Epidural doğum sırasında karnımın sağ tarafı tam uyuşmamıştı acısını duyarak çığlıklarla bağırırken uyutarak devam edildi. Bu da anestezi uzmanının vurduğu iğneden kaynaklıydı ben bi kıpırdadım sanırım oof puff dedi ama tekrarlamadı iğneyi. Doğum sonrası da odaya sondayı çıkarmaya gelen hemşire öyle bir çekti ki tüm yatak kan içinde kaldı. Sonra kanı durdurmak için bi ton canımı yakıcı baskılar işlemler ameliyatlı halimle. Canıma okudular resmen.
Ayy allahım sonra çocuğum doğdu kontrolüne götürdük 2 veya 3. Günü. Bayan bir doktordu çocuğa bakamamışsın besleyememişsin sarılık olmuş farketmedin mi? Sana 24 saat süre veriyorum çocuğu iyi besle yoksa alırım çocuğu elinden diye sert bi dille uyardı ben çocuğu alıp odadan nasıl çıktım bilmiyorum ona da hakkımı helal etmiyorum.
Çok kötü anılarım var o hastanede maesef 🥲