12 hafta bebek erkek dediler bu gün(18+3) doktor cinsiyyeti kız dedi ilk zamanlardan kız hissediyordum ama erkek denilmişti karnımı falan okşadığlmda hep oğlum diyodum şimdi kız dediler ya bebeğim bana küsmüşmüdür annem beni erkek biliyor öyle sevip okşuyor diye🥲 12 haftaya kadar hep kızım diye seviyodum sonrada oğlum diye sevmeye başladım şimdi kız dedi ya çok mutsuzum bana küsermi diye😞