heidegirl Esra2025 ilk 2 ay çok zor oluyor ama sonra gaz hafifliyor artık uyku düzeni oluyor bir tık daha kolaylaşıyor. Şuan 2.5 yaşında o a ağlama krizlerini unutmuyorum ya ağlıyor ama neyi var bilmiyorsun nasıl susacak bilmiyorsun 😵💫
Esra2025 heidegirl of şuan aynısını yaşıyorum dün geceden beri ağlıyor gazı var hiç uyumadı şimdi ılık su ile yıkadım uyutmaya çalısıyorm
AysuPolat MiranMomy bir beyin cerrahi ile görüş belki beline ulturoson çekebilirler ama zaman da çok geçmiş inş onaylarlar haber et beni olurmu
Nazlimazlum 40+4 aklınıza gelecek tüm tuşlara basıyorum ama bebiş kendi belirliyor doğumunu hala beklemedeyim