Fosyolog 26 haftalık hamileyim. Kontrolde suyun normal ama alt sınıra yakın olduğunu öğrendim. Oldukçada canım sıkıldı. Benimle aynı durumu yaşayıp çözüm bulanlar, konu hakkında bilgisi olanlar varsa yardımcı olur musunuz?
MiranMomy Fosyolog canım doktorum Oksapar 4000 iğne verdi ayrıca her gün havuç suyu elma suyu karışık içtim ve sağlıklı beslendim günde 4 litre su içtim ve çok şükür düzeldi 27 haftada suyu az 32de alabilirim bebeği demişti çok şükür 35+4 oldum suyu normal şu an iğneyi hala yapıyorum havuç suyunu da bir iki haftadır kestim eğer sızıntı yoksa her türlü su yükselir merak etme
annesininincitanesi Fosyolog Havuç suyuna ek olarak deveci armudu çok öneriliyor gebelik şekeriniz vs yoksa 2 porsiyon tüketebilirsiniz günlük 🙏🏻💝 Artar suyunuz inşallah bir an önce.
Fosyolog Ruruu günde en az 3-3.5 litre içiyorum dikkatte ediyorum. Doktorum havuç suyu önerdi. İnşallah işe yarar