annesininincitanesi Neşe Solak mükemmeldir👌🏻 Nev FSM. Ben hep ona gittim ta ki bazı aksi durumlar olana kadar. Neşe hanımın da önerisi ile şu an şehir hastanesinde perinatolojiye devam ediyorum, sık sık kontrole gidiyorum … Neşe hanımı çok severim, çok sakin ve Güleryüzlü bir insan.
İzin haftasında hastaneye yatırdılar beni, salya sümük ağlayarak mesaj attım, aradı Özgecim hallediyorum dedi. Hemen şehir hastanesinde tanıdıklarini yönlendirdi bana, sağ olsun, çok iyidir o rahatlığı anlatmam mümkün değil yalnız olmadığımı hissettim.