Srfblt Hanımlar Merhaba ben eDevlet üzerinden Doğum Yardımı Başvurusu Yaptım ve onaylandı diye yazıyor. Süreç ne şekilde devam ediyor bundan sonra ne yapmam gerekiyor, bilgisi olan var mı?
gunesveguney Srfblt İlk öğretmenim ailem uygulamasını yükleyin çocuk bilgisini oraya ekleyin sonra çocuklarım sekmesinden çocuğunuzun adını seçip ödeme listesi yazan yere tıklayın orada ne zaman ve ne kadar yatacağı görünüyor ona göre bankaya gidersiniz. Benim 1 ağustosta onaylandı 23 ağustosta bankaya yattı
Srfblt gunesveguney onada baktım ama kendi çocuğumu eklettirmedi bana ya rastgele iki tane öneride bulundu onlardan seçtirdi edevletten seçtirmedi çocuğumu bir türlü
Asortikhanim gunesveguney merhaba nereden yapılıyor başvuru biz yapmıştık ama kayıt oluşturulmadı diyor uygulamadan nasıl yapılıyor e devletten
gunesveguney Srfblt rastgele iki öneri derken sizin olmayan çocuğu öneremez ki. E devletten çekiyor zaten verileri benim vefat eden kızımla yeni doğan oğlumun bilgileri geldi mesela ikisini de ekledim. Yenidoğan oğlumun ismine tıklayıp ödeme listesini gördüm direkt
Srfblt gunesveguney kayıt olmadan devam ete basmışım ben öyle olunca rastgele çocuk önerdi, giriş yap deyince edevletten buldu
gunesveguney Asortikhanim merhaba e devletten arama yerine “doğum yardımı başvuru” yazıyorsunuz aile ve sosyal hizmetler bakanlığı olana tıklıyorsunuz. Çıkan sayfada devam et diyorsunuz size bir kod veriyor kodu kopyala diyip hizmete git diyorsunuz. Sonra size o kodu soruyor onu yapıştırıp devam ediyorsunuz. Tekrar e devlet şifresi isteyebiliyor onu da girdiğinizde yardım sayfasına girmiş oluyorsunuz. O sayfadan da ileri diyip ilgili alanları tamamladığınızda başvuru alınıyor.
Asortikhanim gunesveguney eşim başvuru yapmış bebnde acaba yanlış bir yeremi başvuru yaptı dedim ama sizin dediğiniz gibi imlerlemiş ilk ailem uygulamasından bakıyorum henüz ödeme kaydı oluşturulmamıştır diyor kabul etmediler mi başvurumuzu acaba
gunesveguney Asortikhanim benim başvurum geç onaylandı başvuru yaptığınız yerden sol üstten taleplerim yerine tıklayarak durumu görebilirsiniz. Başvuru onaylandıktan 2 hafta sonra da ödeme günü belli oldu benim