ilkiminannesi kendi kendine geçti m yorumlarda gördüm temiz tut denmiş çokta temiz tutmak iyi değil miş yani bundan kastım sürekli yıkayıp silmek çok titizlikle temizleme hafif sil bol çamaşır demiştir tamamdır çünkü çok temizlediğinde pH seviyesi değişiyormuş doktor söylemişti