Nazz344 doktora gittiniz mi,malesef bende de öyle başladı şuan doktorun yazdığı alerji hapını kullanıyorum pek fayfa görmedim desem yeridir ama önceki kadar karnımı kaşımıyorum ondan sebep sanırım karnımdaki kabarcıklar çok azaldı kızarıklığı kaldı,bacaklarım kollarım göğsüm el ayak üstüm hala aynı ve artıyor gibi