Meryemdd Bugün ve yarın olacağım inşallah. İğne için ağrılı sancılı gibi yorumlar yapılmış ama öyle mi kızlar?
Betul3461 Meryemdd o vurulduğu an çok yakiyor aciyor ama öle saatlerce süren bir aci değil merak etmeyin zaten miniklerimiz için herşey 🥹
Meryemdd Betul3461 uzun zamandır iğne olmuyordum. Korkmaya başladım bir. Tüp bebek ile hamile kaldım zaten sayısızca iğne vuruldum haddi hesabı yok 🥺inşallah bu da geçer kolayca
Meryemdd Ozgekiz oldum ama öyle korktuğum kadar acımadı😁 kan sulandırıcı iğne ve progesteron daha fazla yakıyordu 😄bu hiç. Bişeymiş
Ozgekiz Meryemdd çok geçmiş olsun 😊 sağlıcakla gelsin minik 🤲🏻 zamanında tabi ki🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 eveeet progestan, proluton feciii🥹
Meryemdd 2boysmother ikiz gebeyim doktorum her ihtimale karsı erken doğum olursa küveze girmesinler diye yapalım dedi, herhangi bi şikayetim yok çok şükür herşey yolunda şimdilik😊
2boysmother Meryemdd çok sevindim canım Rabbim sağlıkla vaktinde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🫶🏻