Kızlar selamlar ,
20 Ağustos OPU oldum. 18 yumurta toplanmıştı. 21 Ağustos aradılar 9 olgun varmış 4 ü döllenmiş. Bugün 2. gün.
Bu düşüşlerin sebebi neler? 34 yasındayım eşimde morf 1 ileri hareket %27 sayı 170 milyondu.
Herhangi bir mikroçip piezzo vs uygulanmadı
Yarın 3. gün için arayacaklar ama inşallah devam edebilir embriyolar.
Benim gibi süreci olan var mı ?